Tvarohový mazanec



Velikonoce se blížily, několik dní volna před námi a ač tyto svátky moc neprožívám, napadlo mě něco dobrého upéct. Přece jenom není nad to mít snídaně hned na několik dní vyřešeny. No, nakonec mazance padly tak rychle (ano děkuji za návštěvu Dančo :) ), že jsem musela upéct ještě i druhou várku :)

Ingredience:
500 g tvarohu (namixovala jsem tučný 5% a 0%)
300g celozrnné mouky
200g hladké mouky 
2 kypřící prášky
3 vejce
citronová kúra
stévie nebo jiné sladidlo
špetka soli
oříšky případně mandle dle chuti (já je díky alergii nesmím) 
vejce na potření (na to jsem zapomněla)


Postup
Všechny ingredience smícháme dohromady. Pokud je tvaroh tužší přidáme trošinku mléka. Nastrouháme kúru z celého pomeranče a těsto osladíme. Já použila stévii, do těsta dáme špetku soli a necháme odpočinout. Mezitím si zapneme troubu. Po chvíli s těsta uděláme dva bochánky a dáme do horké trouby. Prvních 15 minut téměř na maximum a pak 45 minut na 180 stupňů. 

Přeji Vám dobrou chuť. 

Komentáře