Guacamole

Konečně jsem odpustila avokádu a vyzkoušela ho sama upravit. Moc jsem si nevěděla rady, co bych mohla naservírovat i svému okolí a tak došlo na klasickou pomazánku Guacamole. 



Ingredience:
 Avokádo 
rajče
česnek 
bylinky (měl by být koriandr, ale dala jsem bazalku)
cibulka 
sůl
pepř 
chilli

Postup:
V prvé řadě musíte mít opravdu zralé avokádo, což se mi dříve nikdy nepovedlo. Nechávala jsem ho doma dozrávat opravu skoro 14 dní až bylo měkké tak, že šlo jakoby rozmačkat silou prstů. Avokádo tedy jednoduše oloupete a vyjmete pecku. Pak ho vidličkou rozmačkáte v misce a začnete přidávat další ingredience dle chuti. Nechejte chvíli odležet, většinou je pak nutné přidat trochu soli a pepře.

Celé roky jsem avokádo celkem sabotovala s tím, že mi niky nechutnalo a teď ho mám doma už poněkolikáté za sebou :)  

Komentáře