Restaurace Bravo Tworkóv


Kolem restaurace Bravo v Tworkóvě jsme jezdili kolem a vždycky tam bylo plno. A tak jsem si jednou naplánovali, že si tam zajdeme na oběd. Během krátké doby jsme tam šli už podruhé a tak jsem se rozhodla Vám o této restauraci napsat.


Restaurace se skládá ze dvou budov, v jedné pořádají akce, oslavy a svatby a ve druhé je moc hezký prostor moderně vybavené restaurace.


V nijak zvlášť obsáhlém menu se dá najít celkem široká škála jídla k výběru. Bohužel nevýhoda je, že jako příloha jsou podávány jedině hranolky nebo americké brambory. Původně jsem si tím trochu zkazila náladu, ale hranolky nebyly ani mastné ani těžké a tak jsem si na nich nakonec pochutnala. 
Porce byly opravdu velké, jídla tak nazdobená tak trochu starých stylem, ale upřímně za ty peníze je to luxus :) 

Na rychlý jednoduchý celkem levný oběd/ večeři je to super. Ovšem o žádný speciální gurmánský zážitek nejde :) 


Jako předkrm jsme si dali tatarák s topinkami nasucho. 

Pečený pstruh s oblohou (naprosto skvělou) a s hranolkami.
Losos se smetanovou omáčkou. Skvěle udělaný 
Vepřový steak s americkými brambory. 

Jeden ze sezónníhc dezertů. Něco jako ovocný pohár s kopečkem zmrzliny a zapečenými broskvemi. 

Jablečný koláč. Bylo mi jasné, že nic zdravého na tom není, ale bylo to skvělé :) K tomu domácí šlehačka a kopeček zmrzliny 



Komentáře