Restaurace Babetti

Když chcete opravdu dobře udělané těstoviny nebo Italskou kuchyni, máte v okolí Ostravy celkem malý výběr. 
Za nás zvítězila restaurace Babetti, která má hned dvě pobočky. 
Jedna je na Sokolské třídě v centru Ostravy a druhá na Čujkovově v Zábřehu. 

Radost, když dostanu dobré jídlo :)


Nedávno jsme se seznámili s paní majitelkou a její koncept mě nadchnul natolik, že jsme museli jít opět na jídlo k ní do restaurace a tak vznikl nápad na další recenzi. 

Krásné moderní prostory s velmi příjemnou obsluhou. Kuchyně využívá opravdu čerstvé suroviny a jde to na chuti poznat, proto člověk lépe toleruje vyšší cenu. Na romantickou nebo zážitkovou večeři nebo oběd je tato restaurace ideální místo. 

Já rajskou polévku nemusím, ale tahle mě zaujala tak, že jsem si ji dala i podruhé. Domácí rajčatová polévka s čerstvou bazalkou a Grana Padano sýrem s teplými grissinami

Polévka s Canellini fazolemi, pancettou, cous cousem a rajčátky s teplými grissinami


Krevety s pálivou rajčatovou omáčkou.
Risotto s hříbky a parmazánem 
PřSicilské těstoviny s kuřecím masem v pikantní omáčce z Harrisy, rajčátka, špenát a chilli paprička. Za mě teda pálivé až běda a můj muž po ochutnání papričky už chuť jídla ani necítil :) 



Komentáře