Cizrnové karbenátky s tuňákem


Netradiční karbanátky na zeleninový způsob. Variace na to jak jinak použít cizrnu.

Ingredience 1-2 porce:
1 vejce
cizrna 50g (po uvaření nabude asi na 100g, případně se dá použít tak z plechovky)
ovesné vločky 20g
tuňák ve vlastní šťávě 50g
kokosový olej 
česnek
sůl a pepř.

Postup:
Já jsem si vybrala zdlouhavější postup a to vařením cizrny. Cizrnu jsem si namočila už den předem do studené vody a vodu jsem několikrát vyměnila. Pak jsem cizrnu uvařila s tlakovém hrnci asi 40 minut, případně ji vařte klasicky na sporáku, to trvá asi hodinu a půl. Slijte cizrnu studenou vodou a promačkejte, ať se vám odloupnou slupky, které pak odstraňte. Cizrnu pak rozmixujte ponorným mixérem skoro do hladka. K cizrně si přidejte vejce, tuňáka a dochuťte dle libosti. Na pánvi opečte na troše oleje a podávejte :) Dobrou chuť 

Hodnoty: 420Kcal 41S, 15T, 30B 

Komentáře